Tuesday 14 May 2013

KRIM KECANTIKAN AWET MUDA

DOGACI APRICOT CREAM
(KRIM KECANTIKAN AWET MUDA)


50gram=RM27
100gram=RM45
Free delivery for all Sabah residents

Ia merupakan krim perawatan kecantikan, penyubur, pelembap dan penegang dalam satu bekas! - bertindak memperbaharui sel-sel kulit, menangguh kesan penuaan awal, melembap kulit tanpa kesan berminyak, di samping menegang dan mengetatkan pori-pori kulit. Ia mensekatakan warna kulit, menyamar kesan parut dan menjadikan kulit anda kelihatan kemilau berseri tanpa kesan berminyak,



KHASIAT & KELEBIHAN:

  • Sesuai digunakan oleh semua peringkat umur. Bebas kimia dan diadun dari bahan-bahan semulajadi.
  • Terbukti sangat berkesan bagi sesiapa yang mengalamai kulit sensitif dan pesakit kulit ekzema (gatal-gatal kulit), kulit muka bermasalah (Jerawat & resdung).
  • Kulit muka berminyak (boleh mengawal minyak di wajah kerana ianya berasaskan air dan dapat menyerap dengan cepat ke dalam kulit wajah). Anda tentu menyukainya.
  • Sesuai bagi yang mempunyai kulit muka dan badan tak sekata atau kulit kering. Boleh melembapkan dan meratakan warna kulit.
  • Mengimpikan wajah awet muda? Inilah rahsianya…disamping membuatkan kulit kita lebih gebu dan lembab.
  • Boleh membantu menghilangkan kesan parut-parut hitam disebabkan jerawat, jeragat, parut demam campak dan sebagainya.
  • Menghilangkan garis-garis kedut di bawah mata dan kesan-kesan hitam di bawah mata.
Bebas bahan kimia dan sahih HALAL.
Dogaci  apricot under eye and face cream ini dirumus dari 100% ekstrak kernel aprikot, diproses secara tekanan-sejuk (iaitu tidak melibatkan pemanasan haba), maka segala khasiat dan vitamin serta garam galiannya kekal terpelihara, menjanjikan hasil kecantikan sebagaimana yang diperkatakan dan terbukti! Ekstrak kernel aprikot ini kaya dengan gamma linoleic acid (GLA – sejenis essential fatty acids omega-6) yang berfungsi melembap dan mengekalkan keanjalan kulit.

Dogaci  apricot under eye and face cream boleh memberi manfaat pada semua jenis kulit? 

Krim ini bertekstur ringan, mudah meresap ke dalam kulit untuk mengimbangkan kadar lembapan yang serasi mengikut jenis kulit.

Tidak meninggalkan kesan berminyak pada kulit - anda selesa memakainya sepanjang hari.

Satu-satunya minyak asas yang mengandungi vitamin F (vitamin kecantikan) sebagai pemangkin keindahan kulit, berupaya memulih masalah jerawat, kulit cedera dan sensitif serta menampilkan kulit yang halus dan gebu (kesannya sama seperti biotin).

Vitamin F juga boleh menjaga kulit dari ditumbuhi jerawat baru dan mencegah lain-lain penyakit kulit.

Kandungan asid lemak dan vitamin A yang tinggi berupaya merawat masalah kulit yang kering dan sensitif, yang mengalami irtasi kemerahan, kulit yang sedang matang serta kulit yang mengalami kerokan akibat cahaya matahari, kesan pencemaran dan toksik.

Membantu mengekalkan keanjalan, kecerahan dan kelembutan kulit bagi wanita yang melepasi usia dua-puluhan hingga wanita dalam lingkungan tiga-puluhan.

Menghilangkan kesan regangan (stretch marks) selepas proses kehamilan yg panjang. Urut perlahan-lahan ke perut, punggung dan peha. Untuk mencegah atau mengurangkan kesan regangan, seeloknya amalkan krim ini setiap hari sewaktu hamil selepas kandungan memasuki empat bulan. 
Cara Guna Dogaci  apricot under eye and face cream
Untuk kegunaan siang dan malam. Selepas cuci muka dan pakai penyegar, usapkan krim ini rata-rata secara perlahan-lahan ke seluruh wajah anda. Pastikan krim meresap sepenuhnya ke dalam kulit supaya tindakan pembaharuan sel-sel kulit melalui bahan-bahan semulajadi ini dapat berfungsi sebaiknya.
Kandungan Dogaci Apricot & Face Cream bebas-kimia, bebas-racun, bebas-logam, bebas-hidrokuinon, bebas-lemak haiwan – semestinya halal, bersih dan bermutu antarabangsa, dipercayai sejak sekian lama oleh masyarakat Eropah. Selamat untuk kegunaan harian.   

No comments:

Post a Comment