Tuesday 25 June 2013

SABUN RESDUNG

SABUN RESDUNG

RM8 SEMENANJUNG
RM9 SABAH & SARAWAK
TIDAK TERMASUK POS
Untuk rawatan TERBAIK resdung dalaman dan luaran dapatkan pil resdung dengan harga RM30 semenanjung dan RM35 Sabah dan Sarawak

* Sebaiknya beli lebih dari sebuku, jimat pos

Sabun Resdung (Sinusitis soap) ini diperbuat dari ekstrak buah bunga Tanjung, kulit kayu manis dan herba terpilih. Ia diproses secara tradisional (hand-made) dan dijamin mutu serta kebersihannya. Ia amat sesuai digunakan pada semua peringkat usia.

ANTARA KEGUNAAN:

  1. Merawat resdung.
  2. Menghilangkan gatal-gatal pada muka akibat resdung.
  3. Menghilangkan jeragat pada muka.
  4. Merawat dan menghilangkan jerawat.
  5. Melegakan hidung tersumbat akibat resdung dan simptom-simptomnya.

CARA PENGGUNAAN:

Gosok sabun Resdung dengan kedua tapak tangan sehingga berbuih. Urut perlahan-lahan ke seluruh muka dan biarkan selama 1 hingga 2 minit. Jangan risau sekiranya muka terasa gatal atau miang kerana ia merupakan proses merawat resdung. Untuk menghilangkan kegatalan tersebut dan mendapat kesan yang lebih baik, bolehlah mencuci muka dengan sabun Sirih kemudian bilas dengan air. 

Tindak balas ketika menggunakan sabun Resdung ialah seperti keluar lendir melalui hidung. Ia merupakan kesan dari proses perawatan resdung. Dalam masa 3 hingga 5 hari, ia akan kembali normal, begitu juga ketika membiar 1 hingga dua minit di muka kebiasaannya akan berlaku miang atau gatal di sekitar muka, mata dan hidung. 

Jangan berhenti menggunakan sabun Resdung, guna sehingga apabila dibiarkan selama 1 hingga 2 minit tak berlaku lagi miang dan kegatalan pada muka. Bagi yang mengalami masalah jerawat batu hendaklah digunakan secara berterusan, insyaAllah akan mendapat hasilnya yang memuaskan. (Adakala dalam tempoh perawatan akan keluar jerawat batu besar yang bernanah).

No comments:

Post a Comment